Forget or neglect

.
Hatar verkligen blixten på min samsung blir väl 100 gånger så vitare, & systemen blir jag tokig på, den lyckas verkligen få med ärret jag sminkar över även fast det inte går att se irl.
Överdrivet långa ögonfransar har jag också, baha.
(Roligt att min arm ser större ut pga skjortan.)
Var iallafall nere hos farmor & farfar igår också, fick träffa katten jag köpte när jag bodde i stan, åh, finaste katten igentligen. (Bilden blev dålig som attan bara för han rörde sig exakt hela tiden när jag kom upp.)
Irl så är han ganska lik en hund..
Har nog skällt ut pappa varje dag denna veckan, verkligen minnesbrist på honom.
Sen när vi städade garaget idag så skrek jag som in i ....... och alla rusade ut,  en stor besvikelse när alla trodde att det var en råtta, när det bara var en padda, dock visste jag ju själv att det var en padda då jag inte är rädd för råttor/möss.
Imorgon är jag ledig, fy vad skönt.
Men skäms fortfarande att jag ska laga mat åt gubbarna+grabben.
Får väl se hur det går imorgon, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

paddor<///////////////////3

2011-05-15 @ 22:45:30
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paddor är Usch :( <3

2011-05-17 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0