I don't live in reality anymore

.
Förlåt för dålig upd, men igår var jag med Jimmy, Jesper & Kevin, sen när alla hade dragit så mådde jag så himla dåligt med 40 graders feber och la mig direkt.
Fortfarande feber + ont i huvudet, leder, halsen, öronen och snuvig..
Haft Jimmy hemma idag med, får bara hoppas att han inte blir sjuk, och det enda vi gjort i stort sätt är att ''sova'' & kollat på tv.
Men han stack hem nu när jag mådde sämre, & när jag reste mig upp från sängen när han skulle åka så slockna allt till i någon sekund..
Kan tänka mig att ingen vill läsa mitt klagande mer nu, haha.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

tycker själv att detta är rätt typiskt mig att misstolka haha, men misstolk på ''sova'' xD

2011-11-19 @ 23:15:33
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0