I'M BACK

.
Nu är min paus över, även fast jag inte ens sa att jag skulle ha någon.
Men det blev så mycket i skolan på en gång.
Även inte läst någons blogg under hela tiden, inte ens de större, så nu får jag allt komma igång igen.
Tror dock inte att jag kommer kunna blogga i helgen, eftersom jag är borta hela.
Har min gamla datorn nu också, den nya bara slocknade i förrgår.
Hoppas verkligen de kan rädda bilderna, så mycket från sommaren jag verkligen inte vill bli av med.
Såg att på denna datorn hade jag alla bilder från London, lite glad är man i alla fall, även fast min mobil också har slutat att vara på min sida, laddade den full igår kväll, och nu under natten hade jag 12%...
Nu blir det att sätta sig och läsa bloggar.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

välkommen tillbaka! haha :D <3

2011-09-14 @ 07:31:26
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0