Just change

.
Blev aldrig att jag skrev något igår, men kom hem vid 6 för åkte inte hem direkt, utan försvann bort till Trädet.
Allt var allmänt bra i helgen, bara att man blev väldigt trött av det.
Har ju sovmorgon idag, glömde ställa klockan igår, och när jag vaknade kl halv två så ställer man ju bara det första bästa.
Kunde sova två timmar till.
Ska snart byta om och gå ner, igentligen skulle jag mycket hellre bara ligga i min säng hela dagen och hoppas på helg.
Har igentligen massor att skriva, men igenting kommer fram.
Puss~

Kommentarer
Postat av: verran

hahahahahaha,var några tjejer som bytte om,och så vare en kille därinne under ett täcke som gömde sig under en kudde eller nått typ, dog lite när de berätta de XD

2011-09-19 @ 14:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0