To feel these feelings

.
Imorgon så blir det frisören klockan 10, tar nog även med mig hårfärgen från mamma, för nu behöver jag verkligen färga håret.
Sticker till Jimmy mellan 12-13.
Kommit på att jag snart måste börja plugga på prov också, ska man verkligen ha någon ork till det?
Mitt lov har varit riktigt bra än så länge, det bästa på länge.

Mitt nyårs löfte i år blir att tänka på vad jag äter, och ta mer hand om min hud.
Nu får det bli sängen för min del, om jag ska orka upp imorgon, puss~

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Åh,äntligen kom bilden upp c:

2012-01-02 @ 00:09:42
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: veronica

du behöver ju inte alls tänka på vad du äter,du är jättesmal!! ;o BARA ÄT. (haha tänker ju inte nått på vad jag äter xDxD)

juuuuuuuuuuste ja,proven.......

frisören klockan 10? hur i helafriden klarar du av det?! xD <3

2012-01-02 @ 01:28:37
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0