Sleeping with lions

.
I helgen blir det att handla julklappar, uh, vet inte alls vad jag ska köpa till någon..
Imorgon kommer jag hem vid 7, och nu blir det sista onsdagen detta året det blir så, älska livet.
1 prov kvar detta året med, sen kommer jag verkligen inte orka mer.
Har bara 1 läxa också, vad jag vet än så länge.
Får inga i tyskan eller engelskan i alla fall, det enda vi ska göra är att kolla på film, puss på det.
Efter skolan var jag hos mammi och passa lillebror i kanske 1 timme, och sen stack jag till Jimmy så jag var där 4, och åkte nog inte hem förens halv 7.
Trött, blir tidig kväll för mig idag.
Puss~

Kommentarer
Postat av: jimmy

vi hade ju jätte kul eller hur jasmin<3

2011-12-13 @ 22:24:16
Postat av: veronica

vi har ju typ läxor i alla ämnen? :O <3

2011-12-14 @ 07:19:51
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Till mig kan du köpa smink..Du vet vad jag brukar använda. Sedan har ju min rakapparat gått sönder :)



Kram kram

2011-12-15 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0