29 dagar till jul

I helgen blir det troligen att köpa julklappar.
Så ska sätta mig ner och skriva ner lite som jag ska ge.
HAHA, det ringer men nja orka svara.
OCH IGEN.
Vafan.
<3
Seriöst, aldrig lyssnat på kent förut men nu drogar jag dom hela dagarna.
Lite sur på mig själv som glömde MP3 idag IGEN.
Inte ok.
AHAHA, spela super mario hela dagen på FB Är inte ok det heller!
Fyfan va gött med fredag imorgon!
Slutar någon gång vid två?
Snacka om att jag är så trött på att vakna upp vid fem varje morgon...
Fan att man inte kan somna om heller.
Trött dygnet runt...
Men ska läsa på lite annan skit nu.
Just det, pga att jag skrev det kom jag på att jag börjar i kyrkan imorgon.
Måste komma ihåg!
Puss alla!

Kommentarer
Postat av: Antonia

och 24 dagar kvar till första natten i nya huset :/

2010-11-26 @ 19:16:13
Postat av: MiNNA

sv. haha, det är faktikst kul :D<3

2010-11-26 @ 19:37:15
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0