Skövdehövde

Kom hem från Skövde för någon timme sedan, varit as kul med Cornelia
Köpte 2 tröjor och ett par byxor.
Ehehe, woops råkade spräcka mina idag när jag satte mig i bilen och riktigt hoppa i med ca 1 meter bredbent..
Fast dom var ju gamla så gjorde ändå inget.
Vi träffa även David från våran klass, och när jag var med mamma och kolla på ett hus så träffa jag Ludvig från parallelklassen.
Sitter och spelar super mario haha.
Har inget bättre för mig så.
Alltså lite glad att det har regnat idag, för nu finns det inte så mycket snö kvar.
Bara på några fåtal platser.
Är så extremt trött, skulle nog kunna somna nu.
Men nej. ;pPPpPpPPpPpppppPPppPpp
Puss!

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaa

2010-10-24 @ 11:34:22
Postat av: Corneliaaaa

Hihi, var aaaaaas kul :D Du får pengarna på Måndag ;)♥♥

2010-10-24 @ 11:36:01
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0