Ullared suger balle<3

FÖRLÅT att det inte har blivit något inlägg på länge men har satsat lite mer på annat, och i fredags drog jag till Uhlles butik och hjälpte henne det sista.
Imorgon var jag i stan och idag Ullared. USCH.
Köpte inte alls mycket så ah..
Köpte snickarbyxor och ett vapen som LÅTER till Kim i julklapp + födelsedagspresent.
Är så sjukt trött exakt hela tiden nu för tiden.
ORKAR INTE DEEET!
Det värsta var ju att man skulle till Ullared och söndagar är då jag sover ut!
AHAHAHAH, dom hade film teamet där idag. ):
Vart jag en gick så var fan dom där...
Och jag ville inte vara med, så gick som en jävla höna förbi och självklart så följde kameran en VARJE JÄVLA GÅNG.
Alltså är jag med så dör jag. ):
Även när jag stog i kassan så självklart stog dom där och filma också. jaudhsgjnkmdxc.
Jo ja jippi skola imorgon som vanligt då..
aja, så är det...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi rätt åt dej,ne jag skojja :)

2010-10-04 @ 18:57:24
Postat av: Antonia

haha rätt åt dej,ne ja skojja :)

2010-10-04 @ 18:59:32
Postat av: Antonia

haha rätt åt dej,ne ja skojja :)

2010-10-04 @ 19:00:12
Postat av: Anonym

ojsan,min data hängde sej och det blev samma kommentarer flera gånger xD

2010-10-04 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0