You only have one life to do whatever you want

.
Började halv nio till klockan 11 idag, helt okej.
- Film
- ''Frukost''
- Aulan
- Betyg
Så himla nöjd över mina betyg också, dock glömde jag de hos mamma så kan nog inte visa dem för pappa förens imorgon eller något.
Sen stack jag upp till stan med Ida & Jennifer, sen så mötte vi upp Jouni & ?Pontus? tror jag han hette..
Jag köpte 2 julklappar också, har dock 2 kvar..
Så imorgon måste det fixas, ska dock kolla med mamma om hon kan fixa en åt mig.
Fixa sim-kortet till min iPhone 4s idag.
Sen stack jag hem fixade mobilen.
När jag var klar med det åkte jag till Jimmy, mår alltid så bra med honom.
Haha, så söta.
Nu blir det att leta mer till mobilen.
Puss~

Kommentarer
Postat av: jimmy

jag mår alltid bra med dig också älskling <3

2011-12-22 @ 23:04:31
Postat av: veronica

Inte köpt en ända,julafton imorgon,jo det kallas att vara ute i god tid,precis vad jag är. Inte alls stressad över att jag måste åka och köpa alla idag nejnej inte alls. host (:<3

2011-12-23 @ 09:41:12
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: veronica

tycker samma .. men fan va lågt ändå .. <3

2011-12-23 @ 17:32:39
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0