You've got a lot to say

.
Fått låna brors dator, han fick lite ryck på att min blev så varm haha!
Fy vad äcklig denna datorn var att skriva med..
Blir att fira nyår hos bby, sticker dit imorgon vid 12.
Får väl hålla mig uppe en stund idag så jag sover längre imorgon, hihi.
Duschat och fönat håret, blir att lägga fram lite tills imorgon nu, och sen en film, får kolla lite vad Jonte har på datorn..




Ska allt tvinga mig iväg till Göteborg nu efter nyår, då reorna är över för orka trängas med en massa människor.
Blir väl säkert Skövde med.
Sitter och lyssnar på en massa covers, vissa människor sjunger allt för fint.
Har inte alls så mycket inspiration till bloggen, får väl bli ett löfte imorgon, att börja blogga lite mer.
Vill ha sommar nu, ge mig...
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

det är läskigt att trängas, sååå hemskt. ;o <3

åldersgränsen på nyår i fkp KAN DÖÖ!

God ny år! :)<3

2011-12-30 @ 21:12:18
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0