4 mars

.
Godmorgon, sitter och kollar på kanal 3, melrose place tror jag det heter.
Hade glömt att ställa klockan igår, somna verkligen direkt när jag la mig.
Men är ju vaken, så gjorde ju inget att jag glömde det.
Blev lite fel hur jag skrev igår, för när jag sitter på skype/msn så kommer man ju inte riktigt ihåg hur man skrev.
För jag hade INTE ett prov i tyska utan förhör, och prov i ett annat ämne.
Sen hade jag katten i mitt rum igår, eller något var i min stol och rörde sig, men nu är det då ingen i mitt rum?
Och ingen har då aldrig öppnat mitt rum, för dörren är trög så det hade ju hörts.
Fast jag kanske har vaknat av det och glömt det? För det brukar jag vara duktig på också.

Jfr.se

Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det spökar!! :O <3

2011-03-04 @ 19:56:16
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0