You're just a lonely star

.
Dötrött, men det är ju bara att tvinga sig upp.
Var påväg att somna när jag var hos Jimmy igår också, haha.
Vi kollade väl nästan bara på film igår, I guess.
Inte laddat över någon bild till datorn en heller.
Gör det ikväll när jag kommer hem.
Slutar 3 idag, sen så börjar nästa sak kl 4-6.
Och idag ska vi bowla? Har inte gjort det på flera år, och jag har inte gjort det på så länge för jag tycker det är så tråkigt!
Kommer säkert vara sämst utav alla.
Hade gärna skippat det, men jag inte varit med på några gånger nu eftersom jag varit sjuk så känns det väl lite trögt att inte komma idag heller.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

HAhaha,du kan ju alltid be andra köra åt dig, när vi var med skolan, körde antonia åt mig hela tiden typ (haha för då fick jag mer poäng) HAha. :)<3

2011-11-30 @ 07:11:53
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0