And I'm sick and tired of being the good guy

.
Tema-dagen var ganska chill idag, allt handlade om Abba (bandet), så halva dagen blev det att kolla på film, dock satt jag och frös under hela tiden..
Sen första ''lektionen'' vi skulle ha efter det fick vi aldrig ha, hihi, det kom aldrig någon lärare, och känslan som uppstår när alla andra måste ha den lektionen.
Hade en tävling om Abba efter det, sedan dansa.. Det kunde jag hoppat över, och det sista singstar.
Chill.
Vid 4 stack jag sen till Jimmy, åh, min dag kunde inte bli bättre.
Kom även på att jag glömde min halsring hos honom nu, fan, får väl ha den guldiga imorgon då.
Ska till mammi imorgon, och har ingen aning om vad som händer i helgen.

Nu när jag väl är trött, så får det bli sängen för mig.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

c o o l k i s s e <3

2012-01-27 @ 16:45:49
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0