So here I write

.
Nu är jag tillbaka, var på två lektioner idag, sen skulle jag till sjukhuset klockan 11.
De fick ge mig tre bedövningssprutor, och en var precis vid svanskotan, har nog aldrig varit med om en spruta som gjort så ont..
Sen så skar de ju för att få bort det, inte för att bedövningen hade hjälpt något..
Men nu kan jag i alla fall sitta normalt igen, men ont gör det och det har inte slutat blöda en, höh..
Tror provet jag hade idag gick bra i alla fall, även fast jag inte pluggat vidare mycket, men hade läst ganska mycket innan lovet, dock glömmer man det.
Imorgon kommer Jimmy hit, saknad..
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

Hoppas det blir bra med ryggen nu!<3

Sv; skövde,ihi :P <3

2012-01-14 @ 13:44:06
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0