Just put your arms...

.
Hade NO prov idag, gick upp 4 idag på morgonen för att plugga på det, första gången jag kollade på det också vill säga, men tror faktiskt det gick bra? 
Skrev på allt, och ganska mycket på alla svar.
Jätte trött, lägger mig väl snart.
Men först ska jag packa så allt är klart tills imorgon då jag ska sova hos Jimmy.
Får se hur bloggandet blir imorgon? Om appen till iPhone funkar imorgon som den troligtvis inte kommer göra så blir det väl ett inlägg, får väl bara hoppas.
Fredagar har verkligen de tråkigaste lektionerna, speciellt när man slutar, då man ser att det inte står några cyklar kvar på skolan, utan bara våra, och man förstår att man går längst på fredagar...
Ska skynda mig packa, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

c o o l k i s s e , ihi <3

2012-01-21 @ 14:33:16
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0