Trophy eyes

.
Jag skrev ett inlägg imorses, men jag är så duktig så jag publicerade det inte.
Fick kanske klippa av 5 cm idag, jag dog verkligen inombords.
Imorgon sticker jag in till Falköping och är med Malin, får dock se om jag hinner upp innan Uhlle åker, råkades glömma laddaren till mobilen i Jontes rum, och vill inte direkt väcka hela huset bara för den, eftersom min dörr låter extremt mycket och går knappt att öppna.
Satt kvar en bra stund på farmors företag idag när jag klippt mig, och pratade om lite allt möjligt med alla.
Och självklart så ska ju det skojas om Jimmy, måste visst ta med honom in en dag så han får visa sin ''stamtavla'', haha, de är väl för söta.
Fick även pengar av farmor, och olja till håret, puss alltså!
Efter det stack jag till mamma och gick ut med Baby, och sen åkte jag till Jimmy.
Nu tog det stop i huvudet, och jag håller på att somna mot datorn..


Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

läste lite snabbt och trodde det stog ''nu ska jag stoppa huvudet'' hahahahahaha <3

2012-01-03 @ 00:56:43
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: jimmy

hahaha,du får väl ta med mig in nån gång,o visa min stamtavla,hahaha <3

2012-01-03 @ 03:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0