close your eyes

.
Inventerade inte alls idag, stack kl 10 och kollade på en border collie, och den får komma hem om ca 1 månad för han måste ta blodprover för att kolla så hans medicin är bättre eftersom han har epilepsi.
3 år, och helt tränad för att valla, bor ju ute på landet med pappa så...
Fy vad söt han var, blev ganska kär i honom, för han satte sig alltid på mina fötter och skulle klappas, haha.
Ska få gå kurs med honom, sen så tyckte ägaren att jag skulle ut och tävla med honom..

Tog bilden för kanske 4 dagar sedan? Och då mådde hon bra, och nu är hon förlamad på hela vänstersidan..
Så imorgon blir hon avlivad, men vägrar vara hemma när pappa gör det så är hos Jimmy istället.
Men nu fick jag katten på mig så har bara en hand att skriva med..
Puss~


Kommentarer
Postat av: veronica

nej men åh stackars råttis :( <3

2012-01-08 @ 23:06:01
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: veronica

sv; DET ÄR SÅ JÄVLA LÄSKIGT?!?!?!? SKET FAN PÅ MIG 567890654gånger!! men så kul! <3

2012-01-09 @ 16:12:16
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0