When the bright stars collide

.
Sticker in till Falköping idag för att vara med Malin.
Sovit ur dåligt inatt, hade katten i sängen som låg precis i mitten av allt, men eftersom det är mysigt med en hårboll i sängen så anpassa jag mig efter honom, inte vidare skönt, men han sov hos mig till kl 7 i alla fall, då jag försökte få han att vilja gå...
Hade ju gäster hemma igår, och de hade två små med sig, de var väl runt 4-6 år.
Bara någon utav föräldrarna gick utanför dörren så skrek som om någon slog ihjäl dom.
Och ändå satt jag på övervåningen.
När vi åt så skulle de båda prata samtidigt, och tävlade nästan om vem som hördes bäst, så skulle jag aldrig vågat göra när jag var liten?
För när någon sa åt mig något så lyssnade jag på det, även Jonte var duktig på det.
Och vi ska på semester med dom i en hel vecka? Jag kommer ju bli galen.

Nu ska jag upp, fixa mig, och fråga när någon kan köra in mig.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

sötis! <3

2012-01-06 @ 11:53:45
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0