Det är som huvudet säger något, men jag lyssnar inte.

Eftersom jag har fått pengar igen så letar jag kläder/skor.
Håller även på att färga mitt gamla löshår, färgade det nya igår och det blev väldigt mörkt så måste fixa det andra lite.
Antagligen kommer det inte bli samma färg så får väl göra så det blir som slingor.
Ikväll så färgar jag nog mitt hår också!
Får sitta och hoppas på att håret inte blir typ svart/rött så får väl ha i färgen kortare.
This is the death of me.
i feel it constantly
just like an enemy

that wants to see me bleed
so i try to be silent while my words they explode like hand grenades
i just gotta stay calm, before i let this time bomb blow up in my face.
Inte så mycket mer att säga.
Puss!

Kommentarer
Postat av: MiNNA

sv. långt från dig :)<3

2010-12-21 @ 22:06:14
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0