Sova, uhu.

Åhå, lungt att jag kommer ''slå ihjäl'' någon idag.
Sovit 2 timmar, lungt att jag aldrig mer kommer dricka kaffe innan jag ska sova.
Och ni som tror jag vakna nu kan ju bara drömma om det.
För har varit vaken sedan kl 2:42.
Okokko?
--
Igår så fira vi jul hos farmor&farfar.
Fick :
Pengar 1000 kr.
Byxor/H&M
Kofta/H&M
Tröja/H&M
Volym&plattång.
Hårtork
Hårspray
Mobil/Nokia N8 (byebye äckliga_xperia)
Ängel
Nytt löshår, fast undrar lite om det är till helhår.
Sedan var det mer, bara att jag inte minns det.
Hade även inte köpt paket till farmor eller farfar, konstigt nog hade Uhlle redan fixat det åt mig så ibland har man tur.
Visste faktiskt inte att vi skulle ha det igår.
Suttit och lyssnat på Metro Station - Kelsey hela morgonen nu.
Har säkert väckt alla nu på morgonen när jag har hostat...
Inte snelhest.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

du glömde ju dina tabletter hemma :(

Jag kunde inte somna igår så jag har också snarkat dåligt inatt :)

2010-12-20 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0