Städar.

HEJ.
Nu håller jag på att städa.
As kul.
Eller nej. :)
Hade lite tråkigt när jag satt i Uhlles butik idag.
EHEH, korg.
Kan säga direkt, enbart för att kvalitén suger är för att jag bytte kamera till den man har om man har videosamtal.
Annars så tar mobilen äckligt bra bilder.
Färgade håret igår, blev j*vligt nöjd.
Älskar även det nya löshåret!
Kan ha lite plattare hår igen utan att mitt hår ser större ut än själva löshåret.
Hm, ja oj vad bra det går med städningen. :)
Aja, imorgon kommer farmor, farfar & Solveig över.
Sedan efter 3-4 minns inte när kalle anka slutar så kommer mamma och hämtar mig, ehehe.
Och då blir det Lidköping/Kållansö.

Dagens mest spelade låt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: BEEFCAKE!

Sluta vara så söt, jag får ju diabetes. :c

2010-12-24 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0