Trasig. EHEHEH.

Ehehehe, min dator är nog kapput så den ska in på lagning imorgon och får låna Jontes dator för tillfället.
Och jag suger bajs på att skriva på detta databordet.
Känns som om det tar 200 år.
Blir att sitta och lyssna på bring me the horizon medans man har en dator att lyssna på.
EHEHEEHHE, för min MP3 är ju fortfarande hos mamma.
Gjort något med foten så gör as ont att gå. <333<3<33<33<33<3
Idag var jag så trött att jag blev överpigg eller hur man nu säger det.
Damp.
''Jappjappjapp''
Men ja.
Nu ska jag dra.
PUSS alla.
Om det inte blir någon bloggning imorgon så kommer det garanterat när jag är hos mamma på fredag.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

störande -.-



jappjappjappp :D <3

2010-12-02 @ 06:40:05
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0