Riktigt roligt här hemma...

Hej älskade läsare!
Sitter hemma sjuk idag, YEY.
Ont i örat, förkyld hosta osv.
Riktigt kul.... 
När det väl är över vill säga!
Sitter och lyssnar på Bring me the horizon - Diamonds Aren't Forever<3
Faktiskt nästan lyssnat på den hela dagen.
Mitt öra känns bättre nu men det kan ju också vara för att jag går med pannband och tatt ipren..
Men typ 85% säker på att jag kommer imorgon.
Nejnej nu ljög jag.... Bytte precis till early to bed - Without you fuuu- inte ljuga så.
Förbandet som var till All time low när jag var på dom en vecka innan skolan börja igen i Gbg.<3
Ehm, nu har jag inte så mycket mer att skriva. x'd
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaa

SAKNADE DIG IDAG!!!!

men JASMIN då! Hr du skrivit en host*falsk*host lapp till eva igen? Du vet ju hur det blir då!!

Kommer du imorgon? (: <3

2010-10-11 @ 15:14:11
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Krya på dig <3

2010-10-11 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0