30/10

Alltså uhh. 
Är äckligt trött NU?
Vakna även kl 5 idag som vanligt..
Inte vidare kul.
Inte gjort vidare mycket idag.. Städat, varit nere hos farmor och ja..
FYY, va skönt det är med lov. Känner mig förtjänt av det lite.
Även Morden i midsomer på tv för tillfället, ganska ok. (y)
Men det är ett gammalt avsnitt, eftersom Barneby(stavning) är brunhårig...
Fixade Toms ögon nyss eftersom han har en infektion i bägge ögonen.
Så han kan icke se utan den.
Eller ah det kommer ju försvinna.
Neh, usch nu ska jag sova eller ah inte sitta vid datorn iallafall.
Ska till kinnekulle(eller vad det heter) imorgon men farmor & Uhlle ingen aning om någon mer ska dit men aja.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag och Kim ska kanske dit. Det beror på hur det är med min huvudvärk.. Kram och sov gott

2010-10-30 @ 23:18:54
Postat av: KaRrO

fin blogg:)

2010-10-31 @ 17:10:30
URL: http://smirnovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0