I heard it all before

.
Var precis ute med hunden, & mina fötter är döda efter igår.
Sen så trodde jag att det skulle vara lite kört att jag inte hade pluggat till eng~, men det blev film utan lärare hela lektionen istället, chill.
Satt & kollade igenom hela talang för att vänta på att några man känner skulle spela med trumkåren i Falköping, så är det jätte sent & dom visar inget i princip, aja, inte för att dom gick vidare, men bra jobbat iallafall!
Inte blivit något inlägg idag, efter jag slutade skolan var Emma & Erik ute & väntade på mig, så blev att jag var med dom till ca 5, då jag skulle vara barnvakt, kul.
Ska kolla på filmen jag sett hundra gånger innan som går på 4:an nu, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Juryn var ju helt korkade igår, skickade vidare en som juckade mot en fiol men inte våran trumkår! :( <3

2011-04-09 @ 11:32:05
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0