Never heard before

.
Måste skryta lite om att Ida har lovat att läsa min blogg i veckan(sötchey), för Veronica din jävel åker på semester, & det fick man veta idag, fy dig kvinna!
Hade skrivit ett inlägg imorses dock gick det aldrig in i bloggen.
Imorgon blir det att tvinga sig upp tidigt för att få en körning till Gudhem då jag ska färga + klippa Solan(Uhlles mamma), får se hur det går.
Stor fet diss i år!
Fick även en tillsägelse av Lukas att jag borde plocka fram min skateboard, haha.
Men fick en upg av pappa, så får väl göra den nu.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Duktig flicka den där ida!

ojojoj, lycka till! :D

Vad har hänt i år? :o LUKAS FLÖRTARN!

sv: Hahaha började typ gapflabba;)

Take a bullet stand blue my brain... <3

2011-04-15 @ 19:08:12
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: veronica

känns lite bra att jag har ida som ersätter mig :d

2011-04-15 @ 19:26:16
Postat av: Cornelia

sv: Hahahhaa, jo verkligen ;) men jag fattade inte, vad var det med den där tjejen och glassen? :o <3

2011-04-15 @ 21:35:35
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0