Perfect weapon

.
Mina vänner är väldigt bäst, kände att det behöver stå i bloggen.
Idag städade vi hos Uhlles hönor, & skulle vi filma det hade det nog fått över 1 miljon tittare.
Jag som stod & var på väg att spy hela tiden, medans Jonte & Uhlle skrek varje gång det titta fram en mus.(ungefär 20 st)
& Jonte var påväg att trampa ihjäl en stackare, tror han var påväg att hoppa till månen..
Fick veta att vi ska få hund efter sommaren, pappor alltså, dock är jag väldigt nöjd med min Chihuahua.
Sticker in till Falköping imorgon, känner verkligen inte för att sitta här hemma.
Blir nog att jag tar med mig min systemis & ska börja skärpa mig & ta något egokort som jag inte gjort på 100 år..
Puss~

Kommentarer
Postat av: Antonia

haha skulle vilja se jonte hoppa till månen! xD <3

2011-04-17 @ 21:57:42
URL: http://antoniabast.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hahaha synd att ni inte filmade :D <3

2011-04-17 @ 22:07:36
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Jasså ska ni ha hund ute i sätuna..Pappa som är rädd för hundar ju..

När du kommer i morgon så om det är fint väder så kan baby gå ut och in som han vill för nu kan han inte rymma :)

Kramen

2011-04-17 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0