I walk the streets they are hard, cold, sad and true.

.
Kollade igenom Wildflower by Kenza när jag startade datorn, blev helt kär i dessa.
Nu kommer den stora frågan, någon som vågar erkänna något spratt ni råkade ut för igår?
Själv blev jag aldrig det, ingen hade inte ens försökt som tur var.
Eller jag kanske fick 20 sms där det stod att jag tagit upp mobilen i onödan osv, dumma kedjesms.
Nu ska jag ner så jag märker väl om någon är uppe, själv vakna man 5 & såg att jag hade somnat med datorn på, tur att den stänger av sig efter 1 timme om ingen rör den, fast man var väl inte så populär på msn när alla hade skickat vibbar...
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Faktiskt nej, inget spratt :o Hahah!

Sv: HAHAHHA ofta du minns att jag har sett den förut?! :D <3

2011-04-02 @ 11:35:23
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0