Draußen hängt der himmel schief

.
Kom på en massa saker när jag satt & tänkte lite, på torsdag är det marknad & den 26 är det dagen dom släpper Fashion Against AIDS på H&M, & jag är väldigt pank.
Inte för jag tror att jag kommer köpa något på marknaden, men får väl gå förbi farmor på torsdag så får jag väl alltid något, hon är ganska bäst.
Även den 26 slutar jag sent, så får väl se hur det kommer gå? Har ju redan sett ut det jag vill ha, & om jag kommer dit & det skulle vara slut skulle jag dö.
This~
Har prov i svenska på tisdag kom jag på, usch.
Skola imorgon, inget jag har lust med, finns ju annat jag skulle vilja göra istället.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tjohoo, marknad :D <3

2011-04-03 @ 19:54:05
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0