Crashing down hard on the ground

.
Igår var jag med Ida & Jouni.
Sen så träffade jag Jesper & Simon i någon minut, blyga pojkar.
Jag och Ida stack hem till mig, och märkte att vi råkats få med Jounis mobil hem, så då gick vi iväg för att möta han och Albin.
Sen stannade väl vi och pratade i 30 min eller något.
Ida stannade över natt och stack sen hem vid 11.
Sen har det varit fullt upp med att hälsa på folk hela dagen.
Sticker in till mamma imorgon med till 1, sen sticker jag till Gudhem & är med Jimmy och Torbjörn.
Hade ju lovat att lägga ut mer bilder på mig själv, ångrar det verkligen.
Nu blir det film, och plocka upp lite böcker på golvet, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

söt chey! :D<3

sv; Haha vet (a) men en dansande tjock neger <3 SÅ JÄVLA KUL

2011-12-29 @ 01:46:57
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0