I'm another lie away from saying what I really think

.
Som sagt, var ju med Ida i Skövde igår.
Köpte 1 julklapp, fast måste fixa en till idag, för vi firar hos farmor & farfar ikväll, och Solans present har jag redan köpt.
Och i veckan blir det att jag handlar resten.
Har kanske lite mindre än 2000 kr kvar, så det ska jag väl klara.
Blev i alla fall nöjd med det jag köpte till mig själv, kanske kommer bilder senare.
Sen stack jag hem och bytte om och gav mamma 2 par ringar från BikBok.
Åkte hem till Ida, sen stack vi och Jouni till UH, fast vi stannade inte där så länge.
Kom hem kollade på slutet av Harry Potter och början av Spiderman 3 sen somna jag..
Blivit förkyld igen, har inte tid att vara sjuk nu men, för det känns lite konstigt i kroppen.
Vi har fått ungefär 10 cm snö? Och det snöar fortfarande, nu börjar det kännas lite mer som jul.
Men känner dock inte för att gå ut med hunden sen..
Kommer säkert se ut som Bambi när han var ute på isen i mina nya skor, haha.
Puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0