So hear my voice

.
Ibland känner man sig lyckad, vaknade 20 min efter vad jag går upp på vardagarna när jag ska till skolan, och typ hoppade ur sängen, sen kom jag på att det var lov.. Så var bara att somna om igen.
Städat osv idag, det syns att det är ett rum igen, ingen tvättstuga.
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att hämta julklapparna och det jag ska ha på mig imorgon.
Men nu har ju all snö försvunnit, så nu har all julkänsla försvunnit helt.
Sticker till Kållandsö imorgon vid 4, sen är jag där i ?2? dagar.
Sen fyller även lillebror år den 28, hela 3 år, så då ska vi fira honom också.
Blir att jag sticker till Göteborg på lovet nu också, inte varit där på jätte länge.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

När ska du till gbg? :)

Grattis till Kimse :)

God jul! :)<3

2011-12-23 @ 23:55:06
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0