.
R.I.P Tom, my dear.
Jävla piss dag, blev väckt klockan 4 imorses för att pappa hostade som fan.
Så jag gick upp då för att plugga eftersom jag skulle upp vid 5 ändå så.
Sket i att plugga till tyskan bara för det provet jag skulle göra efter skolan idag, och sen så hade läraren glömt mig och typ 5 till?
& alla som var sjuka+en annan som var där hade fått det liksom..
Hade även fått inställd gympa så fick ju stanna i skolan i nästan 2 timmar för länge helt i onödan..
Tack säger man ju.
Kan ju säga att jag inte stannar nästa vecka för att göra provet, ska säga åt henne att jag skiter i det om jag inte får det på lektionstid.
Det sabbade hela min dag.
Fast fick 1500 kr av farmor idag, blev glad över det men aja.<3
Jobbade lite hos Uhlle, hjälpte även henne med saker hon inte kan om datorer.
Mötte även Lena, mammas ?kusin? på stan.
Jag har faktiskt inte gråtit över att Tom är död än men, var ganska beredd på att han skulle dö men jag har alltid fått mina hamstrar i äldre ålder än vad det är satt.
Eller Ferdinand vet jag faktiskt inte, han blev förlamad eller något...
Men jag kämpade verkligen med han då, han fick sova på en värme dyna brevid mig i en låda & en veterinär trodde det bara var förstoppning så skulle jag ha koll på han skulle han kanske överleva, men så blev det inte.
Nu ska jag fixa buren & skriva en sorts uppsatts & engelska.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Heffaklumpen

Åh vad synd med Tom.. <3

Kramar

2011-02-24 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0