I know.

.
Sitter hos morsan igen, haha va mycket jag har varit här i veckan då.
Raderade även kategorin ''escape the fate'' på datorn precis.
Hihi.
Nitrodive också för den delen.
Haha, på gympan skulle vi ha avslappning, gick inte så bra.
Var ju väldigt kallt.
Så jag var ju klart tvungen att säga det.
Och tack Minna som tog min bok som jag glömde efter jag hade gjort provet och stuckit hem!<3
Fy va skönt att vara klar med alla prov denna veckan.
Imorgon har vi Alexander på eng istället för Natasha, chill!
Det enda som fattas är ju att matten ska bli inställd. ;)
Speciellt om Cornelia är sjuk imorgon också!
Inte okej du!
Williams leende är det finaste som finns just nu alltså.

Sminkade mig inte ett dugg brun idag, undra om folk var lite paffa på det, haha!
Bara mascara&ögonskugga, busigt.
Flätor, töntbyxor&instoppad tröja.
Jätte fint liksom.
Sjukt taggad till London nu, fast inte hur vi ska ta oss till hotellet.
Känns liksom som om vi kommer hamna fel.
Usch.
Men nu ska jag leta upp något jag kan ha på mig imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

FAAAAN att jag missade dig utan brunkräm?!?! :O



Blir kär...

sv: vet inte, ska se imorrn "/ <3

2011-02-10 @ 21:07:48
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: MiNNA

haha, inga problem :d<3 men du har ju inte fått den än :o

2011-02-13 @ 18:45:53
URL: http://riisberg.blogg.se/
Postat av: Nilskristin

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:14:55
URL: http://nilskristin.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0