Jag...

.
VANN!
Haha, hela 210 kr asso.
2 pappa
3 Jonte
4 Uhlle
Modekungen.
Igentligen tycker jag nog dom sista skorna är så fula att dom blir snygga.
Önskar mig åtminstonde en utav jackorna, så fint nu till våren..
För min skinnjacka levde jag verkligen i ett tag, så den är väl inte ''über'' fin längre.
Hörde att jag hatar halebop reklamerna, har verkligen inte gillat ngn i hela mitt liv utav alla jag minns.
*burr* *burr* *burr* *burr* *burr* *burr* (mobilfan.)
Eftersom batteriet till min experia ligger i min handväska nere, och har ingen aning var min samsung laddare är, och min gröna sony ericsson ligger i skåpet i skolan som reserv ifall det skulle hända ngt med mobilen i skolan.
Så fick det bli min as gamla ''rosa''motorola, om det heter så?
Pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0