Sing it out

.
Åhå, min mage har börjat kännas konstig...
Inte okej, ont hela tiden.
Får hoppas att det försvinner inatt, och inte är värre imorgon..
Bra att jag har i hörlurar, för vaknar Kim så kommer jag inte höra det, hihi snäll syster.
Sen så har folk tjatat på mig att följa med till terassen idag, hade verkligen jätte kul sist.
Men har verkligen ingen lust att sticka iväg nu innan det blir London.
Har faktiskt inte fattat än att det är lov..
Men det är ju jag liksom..

Jävla hund, väckte Kim...
Nu måste jag ta hand om han, puss...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

åååh, vill oxå till London :(

VAR HITTAR DU SÅ SNYGGA BILDER PÅ HONOM?! Hittar inga fler på google :(



Lov äntligen! :D <3

2011-02-12 @ 14:04:07
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0