~

.
And I'm a lie away from saying what i really think,
this is the bottom of the bottle saying swim or sink,
and you don't even need me now.
Trött, vill sova men orka.
Rasmus känn dig träffad som ringer och väcker mig bara för jag slutar svara på sms!
1 dag kvar av lovet, men det känns inte som jag har fått lov bara för jag var i London.
Fick ju ändå gå upp tidigt, så värt..
Vet inte vrf det aldrig blev något inlägg igår, hade all tid i världen & tänkte göra men blev aldrig av.
Sen har jag fixat att jag måste acca alla kommentarer, kanske blir lite bättre på att läsa dom nu..
Glömmer alltid av det osv.
Sen har jag börjat nysa 24/7, inte nice.
& ett måste i födelsedagspresent är ear cuffs, så j*vla vackert.
& ett par kilklack.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Skola imorrn, fyfan.... <3

2011-02-20 @ 14:32:23
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0