Skonamig.

.
Sjukt glad, det saknas bara 400 kr sen har jag allt, fast jag har ju räknat med pengarna jag får av mamma & Uhlle nu.(& av uhlle får jag imorgon så.)
Men usch, ingen lust med skola imorgon.
Sådär lite halvstädat mitt rum, har mest suttit och räknat pengar..
Jag vill ha helg igen, så nästa helg skulle inte sitta fel just nu.
Åh, dom här skorna från skonamig är så snygga....
Inte så jätte dyra heller, 399:-.
Kollade på dom två ''stylisterna'' avsnitten jag missade när jag var borta, sjukt glad att Victoria är kvar men att Gustav åkte ut suger.
Nu ska jag städa klart, kolla på solsidan & sen ta en dusch.
Puss~
1. VAD HETER DU?
- PAPPA.
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Svart.
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Esco - jag ångrar
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- Hm,  satt vid datan med Verran.
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- Ngt läskigt.
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- Sun.
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- Ful sak.
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- Ehe?
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- w00t?
10. HUR MÅR DU IDAG?
- Good.
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- Vatten.
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
- Ehm.
13. FAVORITSPORT?
- Simning.
14. HÅRFÄRG?
- Mörkblont och vitt.
15. ÖGONFÄRG?
- Blåååååååååååå/gråååååååååååå.
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- Solnedgång.
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- Jonte 15. Kim 1.
18. FAVORITMÅNAD?
- Juli.
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Venne.
20.TUR NUMMER?
- ehe.
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- Lördag.
22.FAVORITHOBBY
- Vänner.
23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- Aha.
24. FAVORITLÅT(ar)?
- Många.
25. SOMMAR ELLER VINTER?
- Sommar.
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- Ehe, kramar.
29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
- w00t?
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- Ehe.
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- Ehe.
32. HUR BOR DU?
- I EN LÅDA.
33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- Palla.
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- Vill du inte veta.
35. FAVORITSPEL?
- ehe.
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- Nepp.
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- Nepp.
38. ÄR DU ROMANTISK?
- Eh neh.
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- Eh ja.
40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- Oho venne.
41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- 16.22

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Snygga! <3

2011-02-21 @ 15:15:37
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0