Skola,skor.

~
Fan vad alla har börjat med skor i klack på skolan nu, innan så vågade verkligen ingen det.<3
Och sen var det en ''tjej''(nämner självklart inga namn) som gick i 5(högst) cm, åhå jag dog när jag såg det..
För hon klarade inte av det, som en man när dom blir tvingade att gå i klackar första gången.
Såg ut som hon var rädd att skon inte skulle följa med, fast det var nästan som en converse..
Påtal om skor, jag längtar verkligen tills dessa kommer!
Älskar verkligen skor, ahah tjejer.
Börjar faktiskt tycka det känns konstigt att gå platt, sen är jag så kort så jag skäms lite av att gå i låga nu när jag gått i ganska så höga.
Knappt när jag går ut med hunden sätter jag på mig ett par converse eller liknande.
Fick även veta av Emma idag att jag brukar bli övervakad när jag tar den långa vägen med hunden när hon cyklar till stallet. ;)
Sen så fick även Baby lite beröm för han var så söt.
& när jag stack förbi mamma så efter när jag skulle sticka var jag tvungen att lura lille Kim med att jag skulle till skolan igen så han inte skulle gråta, stackars liten, tror jag är i skolan hela tiden känns det som.
Han kallar mig öven bög hela tiden, Amin bög, AMIN BÖG, Amin bög. (han kan ju inte säga Jasmin)
Även när jag väntade på att kunna komma hem från skolan så kom det en äcklig hund som försökte attackera mig, sjukt glad över busken som stog brevid mig.
Måste nog försöka sätta mig och plugga på tyskan, just det jag fick G på tyskan!
Hade gått bättre om jag läste meningarna bättre när det stod vad man skulle göra....
Råkade översätta istället för att sätta svaren, men skit samma. ;)
Imorgon ska jag komma lite tidigare till lektionen för att göra en sista del av provet, hörövning eller vad det nu var.
Måste även säga att min dag blev mycket bättre än vad jag trodde igår att den skulle bli.
Kände mig även lite depp efter jag kommit hem efter London, jag vet ju varför, men vill faktiskt inte prata om det.
Men nu är jag sjukt glad igen, puss~

Kommentarer
Postat av: Den Duktig Flickan

AHHAHAHAH börja ju fan nästan skratta när hon ''ramlade'' i maten! :D



Visste redan att du är bög, du är ju ihop med mig :$$$$$ <3

2011-02-21 @ 18:45:35
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Okej, ponnys som går till min midja är kanske inte så läskiga men dom som är mer än min trippla storlek skrämmer fan skiten ur mig! :o Plus att dom dregglar... <3

2011-02-22 @ 17:34:24
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0