Zara

.
Åh, sjukt glad fick 2 fel idag på provet jag gjorde.
Eftersom det var tyska så ja, jag är glad.
För jag är allt annat än bra på det. ;)
Bruttan igår som inte klarade gå i 5 cm kilklack gick med Uggs idag, fick mig att skratta lite till.
Fick även reda på att Zara blir även en webbshop idag, det gillas!
Såg butiken när jag var i London, men eftersom jag inte ville slösa på pengar så köpte jag aldrig något där.
Vet även att den ligger i Stockholm.
Så då får vi se om dom har lika snygga kläder på webben som irl.
Sen så fråga pappa om jag hade ätit i skolan, fast det hade man ju inte men.
Fick även frågan om jag hade pengar, så sa att jag rör dom inte för jag sparar.
Så då fick han världens bitchblick och trodde det var typ knark? 
Såg nästan ut så på han, lol.
Blev ju helt förhörd osv.
Undrar nästan vad Jakob trodde om min pappa då, ahahah.
Hade gympa idag, med någon LG svin dålig måste jag säga, fast handbollen var ok ändå.
Har engelska tills imorgon, usch.
Slutar 12:55 imorgon, chill.
Puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0