PussN

.
Hej, sjukt glad är man nu iallafall för min feber är borta nu.
Fast något säger mig att det inte varit så bra att äta tabletter när jag har ätit 1 yoghurt under dagen.
Har äntligen hittat det där jävla örhänget jag letat efter sen början av december.
Så det blir väl att jag beställer det någon dag framöver.
& den 13 så försvinner jag till London, får se om jag gör ett inlägg vid ?2? innan vi ska åka här ifrån, tror inte ni kommer få ett inlägg undertiden vi är i London.
Menmen.
Så stannar nog torsdagen hos morsan!
Allmänt seg dag, allmänt katig har man varit också.
& om jag vaknar 3 igen så dunkar jag fan huvudet i väggen!
För orka.
Allmänt sur också.
Måste verkligen sova, usch.
Hade gärna laddat upp en bild men det stannar på 24% hela tiden, alltså blogg.se....
Puss.

Kommentarer
Postat av: Heffaklumpen

Ja det vore väl inte fel om du stannade hos mig då.. Det är ju min helg skulle ju bli ett herrans liv om jag skulle villja göra något med dig någon annan dag i veckan/helg....

2011-02-04 @ 23:17:46
Postat av: Cornelia

Jag vill oxå åka te london!! haru plats kvar i väskan? (a)

Hur länge är du borta?! Om det är mer än två dar så kommer jag fan att åka efter och hämta tillbaka dig... <33

2011-02-05 @ 09:53:04
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0