Sing for me

.
Men ey skojar dom eller?
En film om han, HAN?
Har dom ingen fantasi längre eller vadå?
Själv så lyssnar man på cobra starship - snakes on a plane. ;PpPppPppPppPPpppPPpPpp
Gjort sen jag kom hem, nomnom.
Nomnom till mina 3 bakgrunder på mobilen.
Får göra ty-provet på torsdag när alla har slutat, yey...
Missade även sv-provet så det får jag antagligen göra imorgon..
Har även ett prov på onsdag, pfth.
Blev aldrig stan idag, så blir imorgon.
Var verkligen jätte seg på att komma upp imorses, inte bra..
Kollade på det nya avsnittet av stylisterna.
Men inte okej att dom gav Victoria en varning.
Måste verkligen plugga nu, puss.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

saw WHAAAT? Lungt att jag inte kommer se den!

Ååååååh, nom nom nom!

Samanträffande, jag ska oxå te stan... :o ;) <3

2011-02-07 @ 20:36:36
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: MiNNA

har också prov på omprovstiden! vi kan sitta tillsammans? :D

2011-02-07 @ 21:34:56
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0