Hej ja, hemma.

Varit hemma sen 18 ngn gång.
Varit hos Albin, och dom hade lite stubba race eller vad det heter.
Och då körde vi på en ''damm'' eller vad den ska kallas.
Så har levt i min jacka sen kl 2.<3
Drar ?kanske? till Skövde imorgon, väntar bara svar från mamma!
En dag kvar, sen skola.
Nej usch va ovärt.
Och när jag kollade på nyheterna på 4, fast det gör jag nu med vill säga.
Så kom det om kolera(sjukdom), eftersom jag inte kollat på nyheterna så mycket senaste tiden så dog jag faktiskt när jag kollade på det.
Eftersom vi i Sverige ska vara så duktiga att ta in ''nysvenska''(även fast Sverige inte har råd längre) så blir jag lite rädd om vi tar in dom från Haiti där detta pågår just nu.
För då får ju vi antagligen också detta.
Pappa & Uhlle tyckte nog jag var kocko som blev så nervös men....
För om man tänker efter så brydde jag mig knappt om han som bombade sig, eller lite för en familj vi känner berätta hur allt började till krig i deras hemland.
Och han påstod att deras land också ville vara så duktiga och tog in allt & alla.
Som man säger '' man kan inte ha i allt i en smet direkt, då skär det sig. ''
^ Menar faktiskt inget illa direkt.
Igår satt jag och rensade spelförfrågningar på FB, blockade nästan allt folk skickade, för orkar inte få så många förfrågningar av samma personer HELA tiden.
Blir antagligen ny design imorgon(och nu lovar jag det.)
För åker in till Falköping iallafall imorgon, och jag har ju min kamera där så. 
Men nu ska jag chatta vidare med Ida. 
Ehehe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0