Sjuk?

.
Skojar min kropp med mig nu?
Har antagligen blivit smittat av Jonte, men yey.
Ont i halsen, ont i huvudet, hosta & snuva.
Jag som tyckte att det inte var längesen jag var sjuk..
Gästerna kommer om typ 30 min.
Sen kom jag också att tänka på om min dator inte går att laga...
Alltså jag har ingen lust att önska mig en i födelsedagspresent?
Jag som har skaffat sånna planer för rummen..
Men jag vill då inte ha denna gamla datorn...
Åhå, va jag har tur hela tiden, och jag tänker inte spara, seriöst!
För när jag sparar känns det som 1 månad blir 2...
Hm, ja måla igår.. Pfth, blev lite inspirerad av en bild jag såg på någons blogg.
Målade även en Kan Dee bild, men den tog jag aldrig kort på.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

VACKERT DU MÅLAR DÅ?!?!? <3<3



neeeej, inte bli sjuk nu! :(

2011-01-23 @ 13:40:49
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Hi hi ser vem du har ått din tecknings skicklighet av :)

2011-01-23 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0