Skövde

.
Var i Skövde hela dagen med Ida.
Köpte ett par nya skor eftersom mina uggs var sönder och mina kilklack också.
Så blev att jag köpte ett par nya kilklack.
Blev as nöjd med dom iallafall, men jag är påväg att ramla med dom hela tiden när jag går på is.
Dem blev det.
Ska jag vara ärlig är dom mycket snyggare irl!
Jag och Ida har gått runt och varit jätte puckade. 
Bara så att ni vet.<3
Nu är det dom sista timmarna på lovet, åhå.
Hoppas jag börjar vanlig tid imorgon, annars kommer jag nog försent. 
AHHA.
Sedan så saknar jag massor av folk!
Ojoj, 1 vänförfrågan på FB.
AHHA.
Men nu ska jag gå till köket och ge vatten till hamstern och sedan hämta kameran som ligger i väskan.
Puss!

Kommentarer
Postat av: MiNNA

sv. tack (a)<3



snygg header :D

2011-01-11 @ 18:52:48
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0