Mje, ont.

.
Åhå, har så jävla ont i armar & ben, fast bara vid skelettet och leder.
Började igår fast då gjorde det inte lika ont vill säga.
Så får väl hoppas att det ska försvinna snart.
Sen även när jag var ute och gick med Baby vid halv 10 så åkte det förbi 2 st i en bil, en gammal 2.40 AHAH.
Och dom jävlarna tuta så jag hoppade nog till månen.
Alltså Falköpings folk...
Fast det vill ju säga, alla tutar ju när dom åker förbi på en helg, typ.
I Falköping iallafall. (n)
Inte ok.
Sedan ska jag köpa kläder imorgon, har jag bestämt iallafall.
Behöver verkligen tröjor...
För har typ inget som matchar mina byxor, ahha.<3
Fast kommer ändå säkert köpa 3 par byxor.
AHAH.
Lyckad är man ju också.
Ngn bild från i julas, fick bara bli ngt eftersom jag inte har så mycket bilder på datorn.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0