Mjo.

.
Heeej, så sjukt ont överallt.
Inte okej, sen vet jag inte varför jag har det?
Ojoj, första tyska lektionen som JAG tyckte var rolig.
Eftersom jag kunde något idag även fast jag inte pluggat.
Och kunde jag inte så töntade jag mig lite.
Sedan lärde jag min lärare att AS många skriver ''über'' framför svenska ord, eftersom hon hade hört folk säga det i korridoren.
Så jag sa åt henne att ska FB, ahah det var visst inte så populärt att jag sa det!
''Det räcker med att se er här.''<3
Då skratta jag och sa åt henne att skaffa BDB, åhå dog.
Börjat få skit ont i huvudet igen också, usch.
Inte kuuul, inte kul!
Fedt vit är man också, usch.
Så roligt hade jag igår. :$
Trött chey, 2 timmars lektion direkt kl 8 imorgon, otaggad som fan.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Synd att du mår så dåligt! :(((((( <3

Hon är en biiaaatch!



btw, blatten och väggen! ♥

2011-01-26 @ 18:12:07
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0