Prov.

.
Hej, idag hade jag engelskaprov, tror det gick ganska bra faktiskt.
Även fast jag inte hade orkat plugga igår.
har både ont i huvudet och ryggen idag, åhå.
Tur var det..
Provlagade första rätten idag, eftersom nästa vecka ska vi ha en tävling hemma om vem som lagar godast mat.
Typ som ''halv åtta''.
Lungt att jag ska vinna alltså.
Men iallafall, blev inte så nöjd hur det såg ut när jag lagade, men när det var upplagt blev det ''fint'' eller hur man nu ska säga.
Imorgon ska jag testa den andra maträtten och se vilken utav dom jag gör bäst.
Har 2 prov nästa vecka, både SV och TY.
Sjukt otaggad för tyskan iallafall, men svenskan kan jag nästan utantill utan att ens plugga.
Fick även VG på provet vi gjorde förra veckan, även fast jag inte pluggade på det heller..
Så hade jag läst på hade jag kanske fått MVG?
Även ett plus för extra sidan jag skrev.


Haha, hur f*n såg man inte ut för 1 år sedan?
Aja, puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag hejar på dig!



OMFG va annorlunda det är att se dig som blond nu! :o <3

2011-01-29 @ 09:36:03
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: BEEFCAKE!

Du var sjukt fin för ett år sen också. <3

2011-02-03 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0