love like woe

.
Ursäkta att jag inte skrev igår, tänkte mobilblogga, men tro att det krånglade då.
Kommer vara ganska tråkig med skrivandet tills söndag då jag antagligen är hemma igen och har mer tid för datorer, ska antagligen med in och jobba också, men det händer ju lite då och då.
Just nu är det väl 4 pers här som nyss kommit hit.
Fått så söta kommentarer det senaste från utländska läsare, man blir lika glad varje gång man ser att bloggen läses mer än här i Sverige.
Ont i huvudet i dag, men det händer ju lite då och då, ska sätta mig och läsa vecko revyn sen & se om det finns några nya tips där.

Suttit & raderat en massa människor från FB inatt & för en stund sen, hihi.
Ska även kolla om jag ska göra något tidsinställt inlägg, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jobba?? :O med hand-modelningen? :D <3

2011-07-22 @ 15:58:26
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: veronica

coolt øga :D<3

2011-07-23 @ 12:51:46
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0